Protokół Nr 11/2013
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 8 października 2013r.
w Urzędzie Gminy Piaski.


Obecni na posiedzeniu :
1. Jan Kędzia - przewodniczący komisji
2. Piotr Matuszewski - zastępca przewodniczącego
3. Helena Sikora - członek komisji
4. Zenon Norman – Wójt Gminy
5.Wiesław Glapka - Sekretarz Gminy
6. Elżbieta Karolczak - Skarbnik Gminy

Temat posiedzenia: Sprawdzenie kosztów utrzymania bibliotek, Urzędu Gminy i jednostek podległych.

Pani Skarbnik przedstawiła informację z wykonania planów finansowych instytucji kultury za pierwsze półrocze 2013r. Omówiła przychody i koszty bibliotek. Poinformowała, że Gminna Biblioteka na dzień 30.06.2013r. nie ma zobowiązań wymagalnych. Plan na zakup książek zrealizowano w 55,40%, na wynagrodzenia i pochodne – 49,26%, na usługi 55,40%.
Pani Skarbnik zapoznała Komisję z analizą wydatków bieżących Urzędu Gminy i jednostek podległych. Powiadomiła, że koszty bieżące w Urzędzie Gminy i w jednostkach podległych gminie przebiegają zgodnie z planem wydatków. Pani Elżbieta Karolczak odpowiadała na pytania Komisji w tym zakresie.
Komisja nie wniosła zastrzeżeń.


Na tym protokół zakończono.
Protokółowała - Joanna Polaszyk

Przewodniczący komisji
Jan Kędzia