Rozporządzenie MEN z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U. poz. 1700 i 1780)
1. Uczeń przyjęty do szkoły otrzymuje legitymację szkolną albo e-legitymację szkolną. Ważność legitymacji szkolnej potwierdza się w kolejnym roku szkolnym przez umieszczenie daty ważności i odcisku pieczęci urzędowej szkoły. Ważność e-legitymacji szkolnej potwierdza się w kolejnym roku szkolnym przez umieszczenie hologramu.
2. Uczeń przyjęty do szkoły może otrzymać mLegitymację szkolną. mLegitymacja szkolna jest ważna w okresie ważności wydanej uczniowi odpowiednio legitymacji szkolnej albo e-legitymacji szkolnej.

W przypadku utraty legitymacji, uczeń może wystąpić do szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej.

2. Za wydanie duplikatu legitymacji pobiera się opłatę w kwocie 9,00 płatną na konto bankowe podane na wniosku o wydanie duplikatu.

II. Wymagane dokumenty:
Fotografia (30x42). Wniosek o wydanie mLegitymacji.

III. Termin załatwienia sprawy.
Odręcznie.

Sprawę załatwia: starszy referent.